П Р О Г Р А М А
Єдиного методичного об’єднання в дошкільному навчальному закладі № 2 «Казка» комбінованого типу Мелітопольської міської ради Запорізької області
Дата проведення: 22.05.2015
Проблема: Наслідки діяльності колективів дошкільних навчальних закладів щодо реалізації проблемної теми міста на 2011-2015 рр. «Управління розвитком компетентності суб’єктів навчально-виховного процесу в умовах інноваційного розвитку освітніх закладів».
Мета: визначення рівня ефективності діяльності та напрямків подальшого розвитку закладу
Завдання: - оцінка сприятливих та несприятливих факторів в процесі реалізації проблемної теми;
- визначення наслідків розвитку компетентності педагогів та формування компетентності дітей;
- оцінка рівня ресурсів закладу та можливостей колективу;
- прогнозування подальшої діяльності.
Учасники: завідувач, вихователь-методист, вихователі, музичні керівники, практичний психолог, вчитель-логопед, вчитель-дефектолог, голова батьківського комітету.
Кількість присутніх: 24
П Л А Н
Мета: посилення національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку
Завдання: - визначення рівня змін знаннєво - суспільної орієнтації колективу;
- змістове наповнення освітньо-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі у відповідності до листа Міністерства освіти і науки України «Про методичні рекомендації з патріотичного виховання»;
- внесення коректив у плани роботи та визначення подальших кроків діяльності кожного педагога
Учасники: завідувач, вихователь-методист, вихователі, музичні керівники, практичний психолог, вчитель-логопед, вчитель-дефектолог, голова батьківського комітету.
Кількість присутніх: 23
Мета: перебіг діяльності колективу дошкільного закладу, батьків щодо реалізації змісту стандарту дошкільної освіти.
Учасники: завідувач, вихователь-методист, вихователі, музичні керівники, практичні психологи, вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи, керівники гуртків, старші медичні сестри, голови батьківських комітетів.
Дата та місце проведення: 14 травня 2014 року, дошкільний навчальний заклад
Зміст:
1. Підготовчо-аналітичний блок:
1.1 оформлення виставки навчально-методичного забезпечення, створеного педагогами закладу;
1.2 підготовка презентацій, виступів з досвіду роботи;
1.3 проведення огляду предметно-ігрового середовища груп, кабінетів;
2. Презентаційний блок:
2.1 Аналітична довідка: Наслідки огляду середовища груп, кабінетів;
2.2 Відео-презентація: фото-колаж, відео - записи центрів розвитку груп;
2.3 Виступи: Наші авторські розробки, досягнення;
2.4 Обговорення: Наші діти -портрет дошкільника за Базовим компонентом?
3. Прогностичний блок:
3.1 Круглий стіл: Встановлення та класифікація проблем в діяльності;
3.2 Пошук: Шляхи вирішення існуючих проблем;
3.3 Рекомендації: Покращення умов модернізації дошкільної освіти для забезпечення своєчасного становлення та повноцінного розвитку життєво компетентної творчої особистості дитини дошкільного віку.