• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Батьківська сторінка

Ваша дитина йде до школи.

Поради батькам першокласника.

/Files/images/1479148336-1659.jpg

Ваша дитина йде в перший клас, ви відчуваєте хвилювання, радість, переживаєте та бажаєте того, щоб дитина знайшла спільну мову з новим оточенням, полюбила школу, вчительку, опанувала найкращі навички у навчанні, а також здобула якомога більше знань, познайомилася з новими друзями, стала відповідальною – загалом була хорошим учнем. Чи все це їй удасться? Адже занадто вимогливе ставлення батьків до дітей породжує страх, опір, схильність до брехні. А батьки, які дозволяють своїй дитині все, ризикують, що дитина виросте розбещеною, свавільною, пасивною, матиме завищену самооцінку. В обох випадках дитині буде складно увійти до шкільного середовища і колективу однокласників. Саме такі діти ліняться сумлінно виконувати домашні завдання, часто забувають підручники і зошити вдома або залишають їх у школі, вони почуваються невпевнено та бояться нового оточення. Існує один принцип, на якому ґрунтується ставлення батьків до дитини, це батьківська любов - увага, розуміння, послідовність, терпіння, віра, підтримка і заохочення дитини. Якщо вона це отримує то їй хочеться йти до школи, дитина добре вчиться, легко освоюється в колективі.

Щоб дитина була готовою до свого першого шкільного року, забезпечте їй:
  • здорову сімейну атмосферу;
  • батьківську любов;
  • активний процес розвитку;
  • достатню кількість ігор.
Дитина, яка незабаром піде до школи, має опанувати багато речей, які допоможуть їй легше й швидше навчитись читати, писати, лічити, бути готовою сприймати розставання з батьками, стати самостійною і впевненою, виробити позитивну самооцінку та освоїтись серед однокласників.
Допоможіть дитині навчитися:
  • користуватись органами чуття - постерігати за оточуючими, слухати звуки, розрізняти запахи;
  • зосереджувати увагу на об’єктах і словах;
  • помічати відмінності у формі, розмірі і кольорі;
  • орієнтуватись у часі і просторі;
  • набути певних гігієнічних, робочих і культурних навичок;
  • добре розвинути мовлення й успішно спілкуватись з оточуючими;
  • тренувати пам'ять і мислення;
  • розвинути цікавість і уяву.
Дитина, яка впевнена в собі, має сформовану позитивну самооцінку, може успішно розвивати свій потенціал і переборювати труднощі, краще встановлювати взаємини з іншими дітьми, розуміти їх, її краще сприймають у товаристві. Усе це допоможе дитині добре почуватись у школі, сприятиме навчанню.
Коли дитина йде до школи, вона бере на себе значно більше відповідальності, має стати самостійнішою, ніж дотепер. Щоб дитина мала правильне уявлення про школу, з нею необхідно багато розмовляти. Дитина має знати, що, коли почнеться навчальний рік, вона ходитиме до школи щодня, окрім вихідних. Важливо, щоб дитина від вас почула, що в школі не завжди буде легко, будуть і труднощі, що справжній успіх — це подолати найскладніше. Розповідь про школу повинна охопити хороші та не дуже ситуації. Не слід обіцяти, що першокласника чекає суцільний успіх, важливіше допомогти налаштуватись на щоденну працю, але робити це необхідно дуже коректно. Зовсім неприпустимі вислови типу: «Що ти така неохайна дівчинка в школі робити будеш?», «Ось там тебе привчать до порядку!». Також не сподівайтесь, що якщо ви весь цей час не привчали дитину до дисципліни, то школа нарешті зробить це за вас.
І пам’ятайте, те, як дитина адаптується до школи і яких успіхів досягне, залежить від багатьох чинників. Основними з-по¬між них є такі:
  • родинна атмосфера — взаємини і спілкування в сім’ї;
  • готовність дитини до школи;
  • стан здоров’я дитини;
  • розумові здібності;
  • емоційна стабільність, упев¬не¬ність, самоконтроль;
  • мотивація дитини до роботи;
  • умови для праці і навички роботи;
  • вимоги і очікування батьків.
не наполягайте на тому, щоб дитина за будь-яку ціну булла найкращим учнем . Допоможіть їй бути просто хорошим учнем і здоровою, хорошою дитиною.
І насамкінець, шановні батьки, пам’ятайте влучні та мудрі слова В.О. Сухомлинського: «У сім’ї шліфуються найтонші грані людини-громадянина, людини-трудівника, люди¬ни — культурної особистості. Із сім’ї починається суспільне виховання. У сім'ї, образно кажучи, закладається коріння, з якого потім виростають і гілки, і квіти, і плоди. Сім’я — це джерело, водами якого живиться повноводна річка нашої держави.
На моральному здоров'ї сім'ї будується педагогічна мудрість школи».
Кiлькiсть переглядiв: 530

Коментарi