• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка психолога

Практичний психолог ЗДО №2

Рибальченко Ганна Анатоліївна

Кваліфікаційна категорiя - "спецiалiст

Графiк роботи:

понедiлок-пятниця - 8.00 - 16.00

Прийом батькiв: понеділок - 15.00-16.00

Завдання психолога:

• сприяти формуванню особистісних якостей, розвитку психічних процесів дiтей;
• проводити психодіагностику та корекційно-розвивальну роботу серед дошкiльнят;
• допомагати в створенні комфортного психологічного клімату для здійснення освітньо-виховного процесу.

Психологія дітей в дитячому садку

Розвиток дитини стосується, як фізичного, так і психологічного стану. Психологія у більшому ступені змінюється при вихованні. Це дає всім батькам простоту навчання дітей в майбутньому. Найчастіше розмова стосується підліткового віку, що приносить багато труднощів сім'ї. Хоча дитячий сад для дитини стає одним з перших етапів психологічного розвитку.

Психологія дітей в дитячому садку сильно відрізняється від звичайного "домашнього" стану. Поруч з батьками дитина завжди відчуває себе спокійно і умиротворено, усвідомлюючи їх заступництво. Коли ж дітей в дитячому саду передають вихователям, вони можуть навіть злякатися. Це психологічний момент, що вимагає втручання третіх осіб. Самі батьки не повинні намагатися заспокоїти чадо, вихователь зобов'язаний знайти підхід до дитини. Зазвичай в перший момент діти відмовляються від спілкування, вважаючи вчинок батьків неправильним. Особливо це неприємно, коли дитина завжди звик бути з матір'ю, а тепер його "виривають" з рідного середовища. Діти в дитячий сад не завжди хочуть ходити, що пов'язано з психологічним станом в перший момент відвідування.

Психологія дітей складна, краще подивитися на дитячий сад з двох сторін, що допоможе зрозуміти дитину. Вихователі стають першою причиною психологічної нестабільності дітей. Вони зобов'язані замінювати батьків дитині під час його перебування в дитячому саду. При цьому жоден вихователь не має права виділяти дітей, якщо з'явиться "любимчик", разом з ним прокинеться заздрість. Це стане явною помилкою, пропаде єдність всієї групи, а воно повинно виховувати суспільні відносини. Досвідчені вихователі намагаються приділяти однакову увагу всім. Діти розуміють це і швидко стають на бік єдності.

Психологією дітей в дитячому саду може керувати і звичайне бажання спілкування. Громадське життя дитини починається в цій установі. До дитячого садка дитина могла спілкуватися з дітьми на вулиці або друзями сім'ї, але вони були непостійними співрозмовниками. Після першого відвідування, нового для себе, місця, чадо розуміє необхідність щоденного спілкування з одними і тими ж людьми. Психологія при цьому може помінятися. Зустрічаються випадки, коли дитина відмовляється знову йти в дитячий садок. Причиною стає протидія з іншими дітьми, що може статися навіть у яслах. Батькам слід роз'яснити чаду зручність спілкування і важливість відвідування саду.

Дитячий сад стає найважливішим етапом психологічного розвитку дитини. У ньому він починає побудова свого розуміння суспільного життя. Важливою частиною цього кроку стають вихователі та інші діти. Досвідчений керівник підбере співробітників, які є психологами. Такі вихователі зможуть підібрати не тільки підхід до кожної дитини, але і створити теплі стосунки в групі. Психологія дітей в дитячих садах при цьому складається позитивно. З цієї причини приватні установи більш привабливі для батьків.

Психологія дитини дуже важлива, щоб травмувати її на перших етапах життя. Дитячі садки особливо важливі, але батьки також повинні брати участь в розвитку. Вони здатні впливати на дитину, можуть підказати йому правильний крок і пояснити, як робити не можна. Через це потрібно звертати увагу на всі почуття дитини, викликані дитячим садком. Поява негативних емоцій краще присікати відразу, інакше дитина не зможе стати частиною суспільства. Це в результаті призведе до великих складнощів у дорослому житті, що можна виключити розвитком психології.

Кiлькiсть переглядiв: 91

Коментарi